تاثیر اجرای طرح تغییر ساعات کاری ادارات بر ترافیک پایتخت 

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران گفت: وقتی ساعت کاری به شناور تغییر کرد، ساعات تردد در بین روز پخش شد و الان یک وضعیت خوبی را در بحث ترافیک داریم.

سرهنگ احسان مومنی گفت: قبل از اجرای طرح تغییر ساعات ادارات در پایتخت، شاهد این موضوع بودیم که شروع ترافیک در سطح معابر شهر تهران از ۰۶:۳۰ به بعد بود. 

سرهنگ مومنی افزود: وقتی ساعات کاری به ساعت ۶ صبح تغییر یافت، ساعت ترافیک و شروع سفر‌ها به ۰۵:۳۰ تغییر کرد و ترافیک کمی را از این ساعت داشتیم. 

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: وقتی ساعت کاری به شناور تغییر کرد، ساعات تردد در بین روز پخش شد و الان یک وضعیت خوبی را در بحث ترافیک داریم. 

وی گفت: این موضوع هم به این دلیل است که ترافیک صبحگاهی بین ساعت‌های دیگر تقسیم شده است. 

وی گفت: البته الان برای تصمیم گیری درباره مهرماه زود است چرا که این ماه شرایط خاص خود را دارد چرا که بازگشایی مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی را داریم والان نمی‌توانیم بگوییم که مهر ماه ما هم همین وضعیت را دارد. 

سرهنگ مومنی بیان داشت: این موضوع یک تجربه‌ای بود برای دست اندر کاران و مسئولین امر، که اگر ساعات را شناور کنیم بار ترافیکی می‌تواند از ساعت ۰۵:۳۰ شروع شود و خیلی راحت‌تر بتوانیم مدیریت را کنترل نماییم. 

وی گفت: تغییر ساعات تجربه خوبی بود و امیدواریم این تجربه را از مهر ماه نیز اجرا کرده و ساعات شناور شده تا بتوانیم راحت‌تر ترافیک را کنترل نماییم و شهروندان بتوانند به راحتی در سطح معابر تردد نمایند.

برچسب ها: ترافیک ، ساعات اداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار